lördag 8 juni 2013

Summering

Ligger nerbäddad & kikat tv, har haft relativt lungt och skönt sen skolan slutade, är inte alls sugen på jobb.. Inte det minsta! Jag hoppad bara att jag får ett hyfsat bra schema.. Förra året var ju mer ett skämt men hela Sala kommun är ju en humor för sig! På måndag har vi möte, förhoppningsvis får vi våra arbetstider då.. Lagom sent, lite så känner jag.. Åke har flyttat, känns trist & gör lite ont i blodpumpen.. Goaste hunden i världen. Annars äre studentskivor som har tagit upp det mesta av min tid. Mycket trevligt & jag blev så där odräglig och full som man bara blir ibland.. Mådde apa dagen efter och vill inte dricka vin alls, inte en ända gång till i hela mitt liv, huvudvärken dagen efter gör inte att det riktigt är värt det.. 

Idag har jag rensat hallonhäckar också och kikat på prinssesans bröllop, åh så fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar